IBM Control Desk ITSM/ITAM

IBM Control Desk to system, dzięki któremu zwiększysz dostępność zasobów IT, zautomatyzujesz wiele działań w Help Desk i podniesiesz jakość obsługi klientów dając im dostęp do gotowej bazy rozwiązań. Dowiedz się, w czym jeszcze pomoże Ci Control Desk.

Automatyzacja pracy, redukcja zgłoszeń, które muszą rozwiązywać pracownicy nawet o 80%

Zwiększ dostępność swojej infrastruktury IT

Intuicyjny katalog usług

wybór z listy gotowych usług i możliwość ich zamówienia

Baza wiedzy

możliwość samodzielnego rozwiązywanie swoje problemów przez pracowników

CMDB

baza informacji o sprzęcie i konfiguracji

Zarządzanie incydentami, problemami

eliminacja powtarzających się zgłoszeń

Zarządzanie zmianą, wydaniem, konfiguracją

kontrola nad całym procesem

Centrum Samoobsługi

łatwe zgłaszanie incydentów, kontakt chat, zdalny pulpit i szybka pomoc

Poziom usług SLA/OLA

monitorowanie ustalonych czasów, system podejmuje automatyczne akcje

Wersja on premise i cloud

instalacja u klienta lub w chmurze danych

Analizy i raporty

informacje, kiedy najlepiej aktualizować oprogramowanie, jakie incydenty najbardziej wpływają na dostępność usług i wiele innych

Korzyści

Wzrost produktywności

Dzięki priorytetyzowaniu, śledzeniu i rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowych

Niskie koszty utrzymania i rozbudowy

System eliminuje konieczność dokonywania instalacji i uaktualnień po stronie użytkownika, co oznacza niższe koszty wdrażania, integracji i bieżącej obsługi

Duża integrowalność

Łatwa integracja z innymi rozwiązaniami i systemami IT

Wzrost wydajności infrastruktury

Dzięki analizie wpływu wiadomo, jaka infrastruktura ma decydujący wpływ na usługi, kiedy należy przeprowadzić prace konserwacyjne i aktualizację oprogramowania

Mniej zgłoszeń rozwiązywanych przez pracowników

Baza wiedzy, katalog usług oraz system automatycznych odpowiedzi znacznie (nawet do 80%) obniża liczbę zgłoszeń

Prosta obsługa

Ekrany i aplikacje dostosowane do poziomu umiejętności użytkownika (np. specjalista Help Desk, Menadżer IT czy pracownik)

Dodatkowe rozszerzenia

IBM Control Desk można łatwo rozszerzyć o rozwiązania firmy HCL Technologies, które uzupełnią wdrożenie o możliwość wykrywania sprzętu i oprogramowania na urządzeniach końcowych tak, aby zawsze monitorować, czy jest on zgodny z wymaganą wersją, grupowe instalacje oprogramowania, oszczędności zużycia energii itp.

  • Big Fix Inventory – radykalnie skraca czas potrzebny na przeprowadzenie kompleksowej inwentaryzacji zasobów oprogramowania w celu uzgodnienia licencji lub zapewnienia zgodności. Umożliwia wgląd w to, czego organizacja jest właścicielem  i co zainstalowała, a czego nie posiada — wraz z częstotliwością korzystania z oprogramowania.
  • BigFix Lifecycle – pomaga znaleźć i rozwiązać problemy w ciągu kilku minut we wszystkich punktach końcowych. Wykrywa, zabezpiecza i zarządza setkami tysięcy punktów końcowych w ponad 90 różnych wersjach systemu operacyjnego w ciągu kilku godzin lub minut. Wdrażanie oprogramowania do udostępniania systemu operacyjnego, zdalne sterowanie pulpitem, automatyzacja serwera i zarządzanie energią.
  • BigFix Patch – zapewnia zautomatyzowany, uproszczony proces instalowania poprawek, który jest administrowany z jednej konsoli, osiągając ponad 98% skuteczności poprawek w pierwszym przebiegu. Umożliwia widoczność i egzekwowanie w czasie rzeczywistym w celu wdrażania poprawek i zarządzania nimi w punktach końcowych w sieci korporacyjnej, a także poza nią.
  • BigFix Complience- wymusza ciągłą zgodność z politykami bezpieczeństwa danej organizacji dla każdego punktu końcowego, zarówno w sieci firmowej, jak i poza nią. Zgodność z Bigfix obejmuje wgrywanie poprawek i gotową obsługę najpopularniejszych testów bezpieczeństwa opublikowanych przez CIS, DISA STIG, USGCB i PCI-DSS.

 

Doświadczenie

Help Desk dla największej platformy sprzedażowej w Polsce

Zrealizowaliśmy projekt implementacji rozwiązania TSRM i TAMIT dla największego internetowego portalu aukcyjnego w Polsce. Dostarczone rozwiązanie zostało skonfigurowane na potrzeby klienta i realizuje zlecenia usług oraz zarządzanie incydentami, zarządzanie majątkiem, zakupami, magazynem, wynajmem pomieszczeń oraz zmianą i konfiguracją.

 

 

Cloud computing

Zarządzanie centralną infrastrukturą IT na Śląsku

Firma AIUT zrealizowała wdrożenie rozwiązania IBM dla jednej z firm świadczącej usługi hostingowe, outsorcing oraz oferującej rozwiązania chmurowe. Klient poprzez dostarczone rozwiązanie realizuje obsługę zgłoszeń serwisowych, zarządza incydentami oraz zmianami, co przekłada się na optymalizację zarządzania i redukcję kosztów.

 

 

Ponad 30 lat implementacji rozwiązań IT w Polsce i na świecie

Nasz zespół

AIUT to nie tylko IT. To obszerna wiedza i doświadczenie płynące z projektów automatyki, robotyki i telemetrii (sprawdź na aiut.com). Implementacją rozwiązań IT zajmuje się dział ponad 30 specjalistów IT, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje, co gwarantuje sukces przedsięwzięcia.

30

Ponad 30 lat doświadczenia

30

Ponad 30 specjalistów

50

Ponad 50 certyfikatów IBM

500

Wdrożenie ponad 500 projektów

Kontakt

Zapytaj o demo, umów się na pokaz, lub poproś o ofertę. Odpowiadamy na wszystkie pytania.