Szkolenia

Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty szkoleniowej.

  • Realizujemy szkolenia dla użytkowników Maximo na dowolnym poziomie zaawansowania oraz dla osób, które do tej pory nie miały styczności z tym rozwiązaniem.
  • Oferujemy, do wyboru, zajęcia dotyczące zakresu podstawowego wykorzystania Maximo lub związane z realizacją specyficznych,
    bardziej zaawansowanych, funkcji tego oprogramowania.
  • Szkolenia realizowane są w siedzibie Klienta, w siedzibie firmy AIUT
    w Gliwicach lub w ustalonym wspólnie ośrodku szkoleniowym / hotelu.
  • Preferowana liczba osób w grupie podczas szkoleń to 5 – 8 osób.
  • Koszty szkolenia ustalane są indywidualnie w odniesieniu do wybranego zakresu, specyficznych oczekiwań Klienta oraz miejsca przeprowadzenia szkolenia.

 

Szkolenia dla użytkowników Maximo

Proponujemy, przede wszystkim, szkolenia dla użytkowników systemu Maximo. Szkolenia mogą zostać zrealizowane w formie standardowej proponowanej przez Szkoleniowców firmyAIUT lub dostosowane do specyficznych wymagań każdego Klienta (ukierunkowane na oczekiwania zgłoszone przez przyszłego uczestnika kursu)

Zakres tematyczny szkoleń został podzielony na dwa typy kursów:

  Szkolenia podstawowe
– podstawy poruszania się po aplikacjach Maximo

  Szkolenia specyficzne
– realizacja specyficznych możliwości funkcjonalnych systemu

  • Szkolenia standardowe realizowane są w oparciu o przygotowane środowisko demonstracyjne systemu. Środowisko szkoleniowe oraz wszystkie materiały szkoleniowe przygotowane są w języku polskim.
  • Dysponujemy środowiskami szkoleniowymi w języku angielskim.
  • Dla szkoleń uwzględniających specyficzne oczekiwania Klienta, po dokonaniu ustaleń, przygotowywane są dedykowane środowiska uwzględniające aspekty przewidziane do wykorzystania w ramach kursu.

 

Szkolenia dla osób niekorzystających z dostępu do Maximo

Dla osób, które nie są użytkownikami systemu proponujemy kursy wprowadzające do Maximo, zapoznające użytkownika z zakresem funkcjonalnym, jaki można zrealizować w oparciu o ten system CMMS. Podczas szkoleń, na podstawie zdefiniowanych wcześniej oczekiwań Klienta, realizowane jest wprowadzanie podstawowych informacji do systemu oraz zarządzanie nim w ramach aplikacji dotyczących: zleceń roboczych, procedur magazynowych i zakupowych. Na potrzeby szkolenia zestawiane i wstępnie konfigurowane jest środowisko szkoleniowe uwzględniające założenia uzgodnione wspólnie z przyszłymi kursantami.

Lista szkoleń 

17.08.2016 Gliwice – Szkolenie dla klientów

29.08.2016 Głuchołazy – Konferencja szkoleniowa dla zaproszonych przedstawicieli branży energetycznej

14.09.2016 Gliwice – Szkolenie dla klientów

28.09.2016 Starogard Gdański – Szkolenie dla klientów

30.09.2016 Kostrzyn nad Odrą – Konferencja szkoleniowa dla zaproszonych przedstawicieli branży papierniczej

13.10.2016 Warszawa – Szkolenie dla klientów