System, który pracuje dla ciebie w pełni zgodny z najlepszymi praktykami ITIL
Sprawny Help Desk
Jak zmniejszyć liczbę zgłoszeń od użytkowników i skrócić postoje infrastruktury IT gwarantując jednocześnie ustalone poziomy reakcji? Odpowiedzią są funkcje automatyzujące pracę i pozwalające użytkownikowi samodzielnie rozwiązywać swoje problemy lub dokonywać zamówienia usług w organizacji. To m.in. stale rozbudowywana baza wiedzy, która rozwija się razem z organizacją i zbiera dotychczasowe rozwiązania problemów, ograniczając zaangażowanie twoich pracowników w udzielanie tych samych odpowiedzi.
Obsługa zgłoszeń
Wersja mobilna i Cloud
Obsługa cyklu życia zasobów i usług
Katalog usług
Zarządzanie pracą
Analizy, raporty
Zarządzanie zmianą wydaniem i konfiguracją
Baza wiedzy
Poziomy SLA
Korzyści
Dzięki pakietowi Express rozpocznij pracę szybciej o 50% niż przy standardowym wdrożeniu
- Gotowy zestaw funkcji dla Pracownika IT, IT Managera, administratora systemu i administratora bazy wiedzy.
- Pakiet wskaźników, przepływów pracy i raportów – dzięki gotowej propozycji Express nie musisz zastanawiać się, jak twój zespół ma zarządzać powierzoną infrastrukturą IT, do kogo przekazywane są zgłoszenia, jakie wskaźniki należy kontrolować i jakie raporty z pracy należy generować.
- Nieograniczone zgłoszenia dla całej organizacji – w pakiecie Express otrzymujesz 500 darmowych licencji dla użytkowników zgłaszających potrzebę wykonania prac z dostępem do postępów pracy nad ich realizacją.
Wzrost produktywności
Dzięki priorytetyzowaniu, śledzeniu i rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowych
Niskie koszty utrzymania i rozbudowy
System eliminuje konieczność dokonywania instalacji i uaktualnień po stronie użytkownika, co oznacza niższe koszty wdrożenia, integracji i bieżącej obsługi
Duża integrowalność
Dzięki zastosowanym rozwiązaniom w łatwy sposób integruje się z innymi rozwiązaniami i systemami IT
Wzrost wydajności infrastruktury
Dzięki analizie wpływu wiesz, jaka infrastruktura ma decydujący wpływ na twoje usługi, kiedy należy prowadzić prace konserwacyjne oraz zaktualizować oprogramowanie
Mniej zgłoszeń rozwiązywanych przez pracowników
Baza wiedzy, katalog usług oraz system automatycznych odpowiedzi znacznie (nawet do 80%) obniża liczbę zgłoszeń
Prosta obsługa
Ekrany i aplikacje dostosowane do poziomu umiejętności użytkownika (np. specjalista Help Desk, Menadżer IT, pracownik)
Wsparcie dla działu IT i obsługi klienta
System Control Desk Express wspiera przede wszystkim:
- Właścicieli organizacji w wyraźnym obniżeniu kosztów zarządzania usługami zarówno zlecanymi wewnątrz organizacji (Help Desk), jak również na zewnątrz (obsługa klientów Service Desk).
- Pracowników Centrum Usług Wspólnych (CUW) w standaryzacji zamawianych usług, automatyzacji procesu ich zamawiania i komunikacji z obsługiwanymi podmiotami.
- Pracowników Help Desk i obsługi klienta w intuicyjnej obsłudze zgłoszeń i raportowania oraz możliwości automatyzacji reakcji na powtarzające się zgłoszenia.
Ponad 30 lat implementacji rozwiązań IT w Polsce i na świecie
Zaufaj doświadczeniu
AIUT to nie tylko IT. To obszerna wiedza i doświadczenie płynące z projektów automatyki, robotyki i telemetrii (sprawdź na aiut.com). Implementacją rozwiązań IT zajmuje się dział ponad 30 specjalistów IT, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje, co gwarantuje sukces przedsięwzięcia.
ITSM jako wsparcie dostawcy energiiFirma AIUT zrealizowała projekt dla jednego z największych podmiotów gospodarczych w Polsce dostarczającego energię elektryczną. Celem projektu była optymalizacja wybranych procesów zarządczych IT poprzez implementację dedykowanego rozwiązania informatycznego klasy ITSM. Wdrożenie obejmowało przede wszystkim uruchomienie systemu informatycznego klasy ITSM wspierającego procesy zarządzania w obszarze IT, a także świadczenie usług dodatkowych związanych z funkcjonowaniem i obsługą systemu. |
Rozwiązania IBM w AIUTW 2019 roku z powodzeniem wdrożyliśmy nasz produkt IBM Maximo dla jednej z firm działającej w branży automotive na terenie południowej Polski. Implementacja obejmowała wprowadzenie mechanizmów obsługi awarii, konserwacji zapobiegawczych oraz raportowania. Skuteczność i zadowolenie z wdrożonego rozwiązania u Klienta potwierdza stała współpraca przy rozwoju systemu do dnia dzisiejszego. |
Ponad 30 lat implementacji rozwiązań IT w Polsce i na świecie
Nasz zespół
AIUT to nie tylko IT. To obszerna wiedza i doświadczenie płynące z projektów automatyki, robotyki i telemetrii (sprawdź na aiut.com). Implementacją rozwiązań IT zajmuje się dział ponad 30 specjalistów IT, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje, co gwarantuje sukces przedsięwzięcia.
30
Ponad 30 lat doświadczenia
30
Ponad 30 specjalistów
50
Ponad 50 certyfikatów IBM
500
Wdrożenie ponad 500 projektów
Kontakt
Zapytaj o demo, umów się na pokaz, lub poproś o ofertę. Odpowiadamy na wszystkie pytania.