Automatyzacja pracy, redukcja zgłoszeń, które muszą rozwiązywać pracownicy nawet o 80%
Zwiększ dostępność swojej infrastruktury IT
Intuicyjny katalog usług
wybór z listy gotowych usług i możliwość ich zamówienia
Baza wiedzy
możliwość samodzielnego rozwiązywanie swoje problemów przez pracowników
CMDB
baza informacji o sprzęcie i konfiguracji
Zarządzanie incydentami, problemami
eliminacja powtarzających się zgłoszeń
Zarządzanie zmianą, wydaniem, konfiguracją
kontrola nad całym procesem
Centrum Samoobsługi
łatwe zgłaszanie incydentów, kontakt chat, zdalny pulpit i szybka pomoc
Poziom usług SLA/OLA
monitorowanie ustalonych czasów, system podejmuje automatyczne akcje
Wersja on premise i cloud
instalacja u klienta lub w chmurze danych
Analizy i raporty
informacje, kiedy najlepiej aktualizować oprogramowanie, jakie incydenty najbardziej wpływają na dostępność usług i wiele innych
Korzyści
Wzrost produktywności
Dzięki priorytetyzowaniu, śledzeniu i rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowych
Niskie koszty utrzymania i rozbudowy
System eliminuje konieczność dokonywania instalacji i uaktualnień po stronie użytkownika, co oznacza niższe koszty wdrażania, integracji i bieżącej obsługi
Duża integrowalność
Łatwa integracja z innymi rozwiązaniami i systemami IT
Wzrost wydajności infrastruktury
Dzięki analizie wpływu wiadomo, jaka infrastruktura ma decydujący wpływ na usługi, kiedy należy przeprowadzić prace konserwacyjne i aktualizację oprogramowania
Mniej zgłoszeń rozwiązywanych przez pracowników
Baza wiedzy, katalog usług oraz system automatycznych odpowiedzi znacznie (nawet do 80%) obniża liczbę zgłoszeń
Prosta obsługa
Ekrany i aplikacje dostosowane do poziomu umiejętności użytkownika (np. specjalista Help Desk, Menadżer IT czy pracownik)
Dodatkowe rozszerzenia
IBM Control Desk można łatwo rozszerzyć o rozwiązania firmy HCL Technologies, które uzupełnią wdrożenie o możliwość wykrywania sprzętu i oprogramowania na urządzeniach końcowych tak, aby zawsze monitorować, czy jest on zgodny z wymaganą wersją, grupowe instalacje oprogramowania, oszczędności zużycia energii itp.
- Big Fix Inventory – radykalnie skraca czas potrzebny na przeprowadzenie kompleksowej inwentaryzacji zasobów oprogramowania w celu uzgodnienia licencji lub zapewnienia zgodności. Umożliwia wgląd w to, czego organizacja jest właścicielem i co zainstalowała, a czego nie posiada — wraz z częstotliwością korzystania z oprogramowania.
- BigFix Lifecycle – pomaga znaleźć i rozwiązać problemy w ciągu kilku minut we wszystkich punktach końcowych. Wykrywa, zabezpiecza i zarządza setkami tysięcy punktów końcowych w ponad 90 różnych wersjach systemu operacyjnego w ciągu kilku godzin lub minut. Wdrażanie oprogramowania do udostępniania systemu operacyjnego, zdalne sterowanie pulpitem, automatyzacja serwera i zarządzanie energią.
- BigFix Patch – zapewnia zautomatyzowany, uproszczony proces instalowania poprawek, który jest administrowany z jednej konsoli, osiągając ponad 98% skuteczności poprawek w pierwszym przebiegu. Umożliwia widoczność i egzekwowanie w czasie rzeczywistym w celu wdrażania poprawek i zarządzania nimi w punktach końcowych w sieci korporacyjnej, a także poza nią.
- BigFix Complience- wymusza ciągłą zgodność z politykami bezpieczeństwa danej organizacji dla każdego punktu końcowego, zarówno w sieci firmowej, jak i poza nią. Zgodność z Bigfix obejmuje wgrywanie poprawek i gotową obsługę najpopularniejszych testów bezpieczeństwa opublikowanych przez CIS, DISA STIG, USGCB i PCI-DSS.
Doświadczenie
Help Desk dla największej platformy sprzedażowej w PolsceZrealizowaliśmy projekt implementacji rozwiązania TSRM i TAMIT dla największego internetowego portalu aukcyjnego w Polsce. Dostarczone rozwiązanie zostało skonfigurowane na potrzeby klienta i realizuje zlecenia usług oraz zarządzanie incydentami, zarządzanie majątkiem, zakupami, magazynem, wynajmem pomieszczeń oraz zmianą i konfiguracją.
|
Zarządzanie centralną infrastrukturą IT na ŚląskuFirma AIUT zrealizowała wdrożenie rozwiązania IBM dla jednej z firm świadczącej usługi hostingowe, outsorcing oraz oferującej rozwiązania chmurowe. Klient poprzez dostarczone rozwiązanie realizuje obsługę zgłoszeń serwisowych, zarządza incydentami oraz zmianami, co przekłada się na optymalizację zarządzania i redukcję kosztów.
|
Ponad 30 lat implementacji rozwiązań IT w Polsce i na świecie
Nasz zespół
AIUT to nie tylko IT. To obszerna wiedza i doświadczenie płynące z projektów automatyki, robotyki i telemetrii (sprawdź na aiut.com). Implementacją rozwiązań IT zajmuje się dział ponad 30 specjalistów IT, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje, co gwarantuje sukces przedsięwzięcia.
30
Ponad 30 lat doświadczenia
30
Ponad 30 specjalistów
50
Ponad 50 certyfikatów IBM
500
Wdrożenie ponad 500 projektów
Kontakt
Zapytaj o demo, umów się na pokaz, lub poproś o ofertę. Odpowiadamy na wszystkie pytania.